Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Prestižní úklid Jelínková, Okrouhlice 242 , 58231, IČ: 73907791 (dále jen "Prodávající") a zákazníkem (dále jen "Kupující").
Kateřina Jelínková
IČ: 73907791
DIČ: 8051165452
se sídlem: Okrouhlice 242 , 58231 Okouhlice
e-mail info@prestizniuklid.cz
telefon: 7765620662. Uzavření kupní smlouvy
- Kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky Kupujícím a jejím následným potvrzením Prodávajícím prostřednictvím e-mailu.
3. Ceny a platební podmínky
- Ceny zboží jsou uvedeny na webových stránkách Prodávajícího a zahrnují DPH, pokud není uvedeno jinak.
- Kupující může provést platbu prostřednictvím platební brány Shoptet Pay (bankovním převodem, platební kartou, Apple Pay, Google Pay) nebo dobírkou.
4. Dodání zboží
- Prodávající dodá zboží Kupujícímu v co nejkratším možném termínu, obvykle do pěti pracovních dnů od potvrzení objednávky.
- Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři a zahrnuty v celkové ceně objednávky.
5. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
- Kupující je povinen vrátit zboží Prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy, a to nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
- V případě odstoupení od smlouvy má Kupující právo na vrácení uhrazené kupní ceny, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávající obdrží oznámení o odstoupení od smlouvy.
- Pro odstoupení od smlouvy musí Kupující informovat Prodávajícího písemně nebo elektronicky a zboží vrátit nepoškozené v původním obalu na adresu: Prestižní úklid Jelínková, Okrouhlice 242, 58231, IČ: 73907791.
6. Reklamace a záruka
- Podmínky reklamace a záruky jsou upraveny v reklamačním řádu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
5. Školení
- Školení probíhá formou online.
- Přihlášení na školení je podmíněno vyplněním a odesláním závazné přihlášky.
- Po úspěšném absolvování školení obdrží Kupující příslušný certifikát dle typu školení.
- V případě zrušení školení ze strany Prodávajícího je Prodávající povinen vrátit Kupujícímu uhrazenou částku do 14 dnů ode dne zrušení školení, a to bezhotovostním převodem na bankovní účet, který Kupující Prodávajícímu sdělí.
- Pokud se Kupující nemůže z nepředvídatelných důvodů školení zúčastnit, Prodávající po vzájemné dohodě s Kupujícím nabídne náhradní termín školení.
7. Ochrana osobních údajů
- Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů zveřejněnými na webových stránkách.
8. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky mohou být Prodávajícím jednostranně měněny. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách.
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.9.2025.
Aktuální verze bude vždy zveřejněna na našich webových stránkách.
