Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Prestižní úklid Jelínková, Okrouhlice 242 , 58231, IČ: 73907791 (dále jen "Prodávající") a zákazníkem (dále jen "Kupující").

    Kateřina Jelínková
    IČ: 73907791
    DIČ: 8051165452
    se sídlem: Okrouhlice 242 , 58231 Okouhlice
    e-mail info@prestizniuklid.cz
    telefon: 776562066

2. Uzavření kupní smlouvy

  • Kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky Kupujícím a jejím následným potvrzením Prodávajícím prostřednictvím e-mailu.

3. Ceny a platební podmínky

  • Ceny zboží jsou uvedeny na webových stránkách Prodávajícího a zahrnují DPH, pokud není uvedeno jinak.
  • Kupující může provést platbu prostřednictvím platební brány Shoptet Pay (bankovním převodem, platební kartou, Apple Pay, Google Pay) nebo dobírkou.

4. Dodání zboží

  • Prodávající dodá zboží Kupujícímu v co nejkratším možném termínu, obvykle do pěti pracovních dnů od potvrzení objednávky.
  • Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři a zahrnuty v celkové ceně objednávky.

5. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  • Kupující je povinen vrátit zboží Prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy, a to nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
  • V případě odstoupení od smlouvy má Kupující právo na vrácení uhrazené kupní ceny, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávající obdrží oznámení o odstoupení od smlouvy.
  • Pro odstoupení od smlouvy musí Kupující informovat Prodávajícího písemně nebo elektronicky a zboží vrátit nepoškozené v původním obalu na adresu: Prestižní úklid Jelínková, Okrouhlice 242, 58231, IČ: 73907791.

6. Reklamace a záruka

  • Podmínky reklamace a záruky jsou upraveny v reklamačním řádu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

5. Školení

  • Školení probíhá formou online.
  • Přihlášení na školení je podmíněno vyplněním a odesláním závazné přihlášky.
  • Po úspěšném absolvování školení obdrží Kupující příslušný certifikát dle typu školení.
  • V případě zrušení školení ze strany Prodávajícího je Prodávající povinen vrátit Kupujícímu uhrazenou částku do 14 dnů ode dne zrušení školení, a to bezhotovostním převodem na bankovní účet, který Kupující Prodávajícímu sdělí.
  • Pokud se Kupující nemůže z nepředvídatelných důvodů školení zúčastnit, Prodávající po vzájemné dohodě s Kupujícím nabídne náhradní termín školení.

7. Ochrana osobních údajů

  • Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů zveřejněnými na webových stránkách.

8. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky mohou být Prodávajícím jednostranně měněny. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách.
  • Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.9.2025.

 

Aktuální verze bude vždy zveřejněna na našich webových stránkách.